Vistosi -
Vistosi to słynny włoski producent oświetlenia szklanego, którego tradycje sięgają XVI wieku. Z pokolenia na pokolenie marka umacniała swoją pozycję na rynku weneckiego szkła, udoskonalając procesy produkcyjne i szlifując swój ponadczasowy styl. W wyniku współpracy z najlepszymi projektantami w dziedzinie oświetlenia w latach 60. zeszłego wieku, marka opracowała modułowy system oświetlenia w celu stworzenia bardziej zindywidualizowanych instalacji takich jak Giogali, Diadema czy Ecos. W ofercie marki dostępne są lampy wiszące, sufitowe, ścienne, biurkowe i podłogowe. ...
ZOBACZ WIĘCEJ
W swych procesach produkcyjnych marka wykorzystuje innowacyjne bezołowiowe szkło kryształowe, które nie tylko stanowi synonim prestiżu i dobrego gustu, ale również podnosi estetyczną, ekologiczną i i technologiczną wartość produktów. Materiał ten posiada wytrzymałość stali nierdzewnej, podnosi przejrzystość lampy, a także jest przyjazny środowisku. Rewolucyjne właściwości nowego materiału widać najlepiej na przykładzie lamp Diamante, Damasco, Bolle czy Assiba. Jest to elegancka i nietuzinkowa sztuka użytkowa, która doda niepowtarzalnego stylu każdemu wnętrzu.
Marka znana jest ze swego etycznego postępowania w podejściu do środowiska, pracowników i klientów. Jej filozofia opiera się na trzech głównych zasadach: uczciwości – poszanowaniu praw lokalnych i krajowych państw, w których marka działa; sprawiedliwości – względem klientów i pracowników; integralności – bez względu na naciski społeczne czy zawodowe. Marka promuje też dbałość o środowisko, stosując przyjazne otoczeniu procesy produkcyjne, wykorzystując tylko materiały nadające się do ponownego użycia oraz produkując energooszczędne lampy, w których każdy element może być łatwo rozmontowany i poddany recyklingowi.
Marka wychodzi też naprzeciw nowym technologiom – stworzyła aplikację LightMeApp, za pomocą której użytkownik może zobrazować swoje pomysły i uzyskać więcej informacji technicznych na temat interesującej go lampy. Aplikacja umożliwia stworzenie projektu własnego wnętrza lub załadowanie zdjęcia własnego mieszkania czy pokoju i wstawienie w nie wybranego produktu Vistosi, by przekonać się, jak będzie się tam prezentował. Lampę można dowolnie ustawić, a także dobrać ulubiony kolor. W ten sposób marka chce zbliżyć się do klienta i uwzględnić go w procesie tworzenia produktów.
zwiń